25 Mart 2013 Pazartesi

PARA KAZANMA REHBERi




Biliyorum, hep bir yerlerden duydun. Ayda şu kadar kazanacaksın, bunu yaparsan kesin kazanırsın, tıklarsan yada hoplarsan kazanırsın!!!…


        Peki siz ne kazandınız? Koca bir hiçbir şey değilmi? Belki de internetten para kazanmayı daha önce hiç denemedin! O zaman şuna inan ki çok şanslısın!
Çünkü doğru yerdesin ve yine çünkü asla gerçek olmayan ve kazanamayacağın bir paradan,internetten para kazanma yollarından, benim denemediğim bir para kazanma yöntemlerinden bahsetmeyeceğim!
       Eğer kendinle yüzleşmek istiyorsan okumaya devam et; yada bu sayfayı kapat gitsin.Çünkü benim sana vereceğim içi boş bir hikaye yok!
      Online olarak para kazanma işine tam 2 yılımı verdim diyebilirim..Bunlardan bazı yöntemleri kullanalı 1 yıl oldu ve bazılarını kullanalı ise 6 ay.. Peki bundan önce boşa geçirdiğim zaman? Tam olarak 1 yıl diyebilirim. Kazançsız ve bol emekli 1 yıl..
     Tabiî ki deneye deneye bende gerçek ve para kazandıran yöntemler buldum.Hatta bunları kendi tekniklerimle geliştirdim ve1 yıl boyunca gece gündüz İngilizce kaynakları okudum, internetten para kazanma yollarını anlatan birçok video izledim. Gerçektenpara kazandıran yöntemleri gördükçe o heyecan ve hırsla yeni yöntemler bulmak için kendimle yarıştım.


Hiç yorum yok: