30 Mart 2013 Cumartesi

%/100 Etik Hacker Eğitim Seti

%/100   Etik Hacker Eğitim Seti




100 Etik Hacker Eğitim Kitabı ile geleceğin işine sahip olabilir ve en çok ihtiyaç duyulacak biri haline gelebilirsiniz.


Hackerler, webde korsanlık yapan, sistemlere sızan, şifre çalan, son kullanıcı ve kurumsal firmaların başına olmadık işler açan kişilerdir. Hacker olan insanlar, istedikleri internet ağına girebilir, birbiri ile bağlı olan tüm sistemler içinden her türlü bilgiyi ele geçirebilir, zarar verebilir ya da yok edebilirler. Etik Hackerler ise, hacker olanlar ile aynı bilgilere sahip olan fakat ahlaklı ve saygılı kişilerdir. Sahip oldukları bilgileri ve deneyimleri iyi yönde kullanarak hizmet veren profesyonellerdir. Etik Hackerler, güvenlik açıklarını tespit edip sorunları gidererek çalıştıkları şirket ve birimlere yardımcı olmaktadırlar. Hackerler kadar hatta daha çok bilgi ve tecrübeye sahiptirler. Anti-Hacker olarak da anılırlar. Hackerlerin sistemlere yapacağı saldırı ve zararlarını önlemek ve yok etmek gibi olumlu bir misyona sahiptirler. Bir Etik Hacker, sorumlu olduğu sistemin zayıf yerlerini tespit eder, önlem alır ve tüm güvenlik açıklarını kapatmak için çalışır. Bu amaçla tüm işleyişi planlar, uygular, hackerlerı engeller ve gerektiğinde onları yakalar.

Etik Hackerler, mutlaka bir güvenlik birimine bağlı olarak görevlendirilirler. İki şekilde çalışma alanına sahip olabilirler. Birincisi, şirketlerden istenecek talep doğrultusunda. İkinci olarak da, kendileri bu isteği oluşturabilirler. Güvenlik açığı olabilecek şirketleri tespit ederek, bunlara sistem ve bilgisayar güvenliğinin önemini bildirirler. Kurumların bu konuda tam güvenini sağlamak için, gizlilik ve güvenlik anlaşması imzalayarak, olası sisteme sızma ve güvenlik açıklarını gösterirler. Örneğin, server üzerinde ya da şirket yönetimine ait önemli bir dosyayı alarak ve bunu şirkete geri sunarak bunu ispatlayabiliyorlar. Bu sayede şirketler güvenlik açıklarının olduğuna tanıklık ediyor ve hizmet talep ediyorlar.

Etik Hacker olabilmek için gerekli bilgi ve deneyimin yanı sıra, iyi ahlaklı olmak ve bazı özel testlerden başarıyla geçmek gerekir. Günden güne yaygınlaşan teknoloji ile her geçen gün de daha çok bilgi ve işlem elektronik ortamlara taşınmaktadır. Hızla artan bu verileri korumak da giderek zorlaşmaktadır ve bu alanda özel yetişmiş uzmanlara ihtiyaç da aynı oranda artmaktadır. Verileri korumak ve olası saldırıların önüne geçebilmek içinse, hackerlerin kullanabilecekleri tüm yöntemleri bilmek ve alınabilecek karşı önlemleri geliştirmek gerekmektedir. İşte bu noktada Etik Hackerlere ihtiyaç doğmaktadır. Dolayısıyla, Etik Hackerler gün geçtikçe aranan elemanlar haline gelmektedirler. Geleceğin bu parlak sektöründe siz de yer almayı hedefleyebilir ve bu meslekte kendinizi yetiştirebilirsiniz. Bunu gerçekleştirebilmeniz içinse %100 Etik Hacker Eğitim Seti'ne mutlaka sahip olmak gerekir.

%100 Etik Hacker Eğitim Rehberi, uzman bir ekip tarafından hazırlanarak bir araya getirilmiş ve bir kit halinde piyasaya sürülmüş özel bir eğitim setidir. Her Etik Hacker' ın sahip olması gereken değerli bilgiler içerir. Tamamı eğitim dosyalarından oluşan bu sette pdf, word, chm, mov, wmv formatlarında toplam 2 GB boyutunda ve her biri çok özel olan yüzlerce eğitim dokümanı bulunur. Sette ek olarak 15 adet wireless konusunda tool bulunmaktadır. Gerekli olacak diğer toollar için de eğitim dokümanları içerisinde erişim bilgileri verilmektedir. %100 Etik Hacker Eğitim Rehberi alıcıya kargo yoluyla adrese teslim edilecek şekilde hazırlanmış özel bir eğitim setidir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

BU KİTAPLA BAŞLADI HERŞEY
BEN BUNUN BU KADAR İYİ VE GELİŞTİRİCİ OLACAĞINI TAHMİN ETMİYORDUM
bir çok kişi hayaller kuruyordur ya hacker olmak yoplunda işte o hayallere açılan mükemmel bir kapı bu