29 Mayıs 2013 Çarşamba

Seo Rehberi


Seo Rehberi Nedir,Ne işe Yarar?

Seo Rehberi web site ve bloglara ziyaretçi trafiği sağlama konusunda sıfır bilgiye sahip webmasterlar için özel olarak hazırlanmış,en temelden başlayarak verdiği görsel,yazılı ve video eğitimleriyle siziSeo Uzmanı yapacak,ihtiyacınız olan her şeyi ama her şeyi tek bir set içinde vererek sizi başka hiç kimseye muhtaç etmeyen, başka hiçbir yerde bulamayacağınız en güncel ve en iyi Seo Tekniklerinden oluşan,  internet ortamında büyük düşünen kişiler için adım adım,önem sırasına göre hazırlanmış klavuz niteliğinde Profesyonel hepsi bir arada e-kitap ve video eğitim setidir.
Yani ; Sahibi olduğunuz sitelerin Google’da kısa süre içinde kalıcı olarak arama sonuçlarında en tepelerde nasıl çıkacağını ve site ya da bloglarınıza binlerce ziyaretçiyi nasıl çekeceğinizi size sıfırdan öğreterek doruk noktasına ulaşmanızda ihtiyacınız olan tek rehberdir…

Seo Rehberi   seo video

İçeriğinde Neler Var?
  • Seo Nedir’den başlayarak sıfırdan seo eğitimi.
  • En güncel,en iyi ve görülmemiş seo teknikleri.
  • Anlama ve Uygulama Bölümlerinden oluşan görülmemiş bir anlatım.
  • Seo adına yapmanız gereken tüm Webmaster Seo İşlemleri.
  • Hedef belirleme-Kelime Analizi (Videolu anlatım)
  • Kısa sürede Nasıl Arama Motorlarında tepelere çıkılır?
  • On Page Seo (Site içi Optimize)
  • % 100 Seo Kavramı,Kuralları ve Kurallara Göre % 100 Seo Uyumlu İçerik Oluşturma.
  • Başkalarının öğrenmenizi istemediği ‘Organik Seo’ taktikleri.(Kısa sürede başarı formülü)
  • Önem ve doğru zamanlama baz alınarak hazırlanmış adım adım Seo Taktikleri.
  • Site İçeriği 20 dakika içinde nasıl indexletilir?Yeni kurulan site ya da blogları aynı gün indexletme tekniği.
  • Kopyala-Yapıştır yapabileceğiniz Seo için Gerekli Hazır Kodlar.
  • Pagerank Nasıl Artırılır?
  • HD kalitesinde ister indirebileceğiniz isterseniz online olarak izleyebileceğiniz uygulama ve eğitim videoları.(5 adet)
  • Ve burada yazamayacağım birçok ‘kısa süreli başarı’ taktikleri ve çok daha fazlası…
Seo Rehberinin en güzel yanı size ANLAMA-UYGULAMA bölümlerini ayrı ayrı vermesidir.Örneğin birseo taktiği anlatılıyorsa,taktik bu nasıl uygularsanız uygulayın demez,video ya da resimli anlatımlarla önem sırasına göre, adım adım size tüm taktikleri önce öğretir sonra uygulatır





Hit



Hiç yorum yok: