24 Mayıs 2015 Pazar

YOUTUBE DEN PARA KAZAN

Ben youtube hesabı açamam, benim hiç bir bilgim yok, video hazırlayamam, video nasıl yüklenir hiç bir bilgim yok, video yüklerken seo nasıl yapılır bilmem, ben nasıl yaparım? diye düşünmeyin...


Ben youtube hesabı açamam, benim hiç bir bilgim yok, video hazırlayamam, video nasıl yüklenir hiç bir bilgim yok, video yüklerken seo nasıl yapılır bilmem, ben nasıl yaparım? diye düşünmeyin...
Bilgisayar kullanmasını biliyorsanız eğer bu işin % 30u başlamış olarak kabul ediyorum...
Günde 2 SAAT çalışarak çift kazanç yöntemi ile iki farklı yoldan kazanç elde etme tekniğini sizlere videolu olarak anlattım. Bu sayede izleyerek öğrenmeniz artık çok kolay!..
Youtube dünyaca ünlü video izleme sitelerinin başında gelmektedir, ayrıca video arama motoru diyebiliriz. Bir çoğumuz film, dizi, eğlen, komedi, haber ve buna benzer bir çok videoları izlemek için kullanmaktayız.
Ancak bu platformu video izlemek için değil de para kazanmak için kullanmak istemez misiniz...
Youtube günde 3 milyar izlenme ve günde milyonlarca video yüklenen bir platform.
Ayrıca dünya devi google bünyesinde çalışmaktadır.
Yüklediğiniz videolar anında saniyeler içinde indexlenme özelliğine sahiptir...
Youtube Kazanç Eğitim Seti İçeriğinde Neler Var?

1-Youtube Kanalımızı Açmadan Önce Nasıl Bir Yol Çizmeliyiz?..
2-Youtube İle Kazanç Yolları Arttırma Tekniği...
3-Youtube Kategori Seçimi Nasıl Yapılmalı?..
4-Youtube Para Kazanma Ayarları Nasıl Yapılır?..
5-Video yüklerken Başlık Seçimi Nasıl Olmalı?..
6-Video Yüklerken Açıklama ve Etiket Kısmını Nasıl Yapmalıyız?..
7-Video İzlenme Sayısını Arttırma Yöntemleri...
8-Niche Kelime Nedir ve Vidolar İçin Ne İşe Yarar?..
9-Youtube Kanalımıza Abone Sayısı Arttırma Yöntemleri Nelerdir?..
10-Video Pingleme Nasıl Yapılır?





Evet internetten nasıl para kazanılır sorusunu cevaplayalım veya oturduğun yerden para kazan ne demek öğrenelimmi , bir çok para kazanma yolları vardır srtık bınları öğrenme zamanı geldi

Hiç yorum yok: